Воскресенье, 19.05.2024, 17:50
Nokia-club ГлавнаяРегистрацияВход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [12]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 76
 Каталог статей 
Главная » Статьи » Мои статьи

Enpocket

Nokia купує компанію Enpocket для створення глобального лідера з мобільної реклами

17 вересня 2007 року, Еспо, Фінляндія

Платформа Enpocket дозволить Nokia прискорити розширення свого бізнесу мобільної реклами

Сьогодні було зроблено заяву про укладання остаточної угоди про купівлю компанією Nokia компанії Enpocket (www.enpocket.com ). Компанія Enpocket, яка є глобальним лідером у сфері мобільної реклами, надає технології та послуги, які дозволяють планувати, створювати, реалізовувати, оцінювати та оптимізувати кампанії мобільної реклами в усьому світі. Покупка Enpocket дозволить Nokia прискорити розширення власного бізнесу мобільної реклами за рахунок використання платформи Enpocket та тісних зв'язків цієї компанії з рекламодавцями, видавцями та операторами. Завдяки цій угоді Nokia, окрім ключових активів, отримає команду досвідчених фахівців у різних напрямах глобальної мобільної реклами.

«Nokia вже заявила про свій намір стати лідером у сфері споживацьких Інтернет-послуг, і ми гадаємо, що мобільна реклама буде важливим елементом у процесі продажу цих послуг нашим клієнтам та партнерам. Перевірена та лідируюча платформа, а також досвід співробітників Enpocket чудово доповнюють можливості, які вже має Nokia на ринку мобільної реклами, - стверджує Теро Оянпера (Tero Ojanperä), Директор з технологій Nokia. - Це придбання повністю змінить ситуацію, оскільки широкі можливості Nokia дозволяють організовувати глобальний ринок та легко створити відповідну екосистему».

Enpocket - приватна компанія, заснована у 2001 році та має штаб-квартиру у Бостоні (штат Масачусетс, США). У платформі Enpocket використовується інноваційна система керування кампанією мобільної реклами та її поставки, яка відрізняється можливостями аналізу користувачів, визначення цільових груп та оцінки ефективності. Платформа може поставляти мобільну рекламу у різних форматах, в тому числі через SMS, MMS, мобільний Інтернет та відео. Enpocket надає послуги мобільної реклами провідним мобільним операторам та видавцям світу. Компанія працює з багатьма великими брендами.

«Ефективна інтерактивна реклама на мобільних пристроях може принести величезний прибуток мобільній індустрії та сприяє наданню нових Інтернет-послуг людям в усьому світі,- говорить президент та виконавчий директор Enpocket Майк Бейкер (Mike Baker). - Об'єднання Enpocket та Nokia призведе до завоювання лідерства, необхідного для планування, створення та глобальної стандартизації бізнесу мобільної реклами, який дозволить брендам легко та ефективно досягати персональних пристроїв клієнтів».

Угода стане дійсною після виконання необхідних заключних умов, імовірно у четвертому кварталі 2007 року.

Про Enpocket

Enpocket є глобальним лідером у сфері мобільної реклами та надає брендам всесторонні та готові до експлуатації рішення, які дозволяють легко та ефективно проводити маркетингові кампанії, націлені на персональні пристрої. Завдяки нагородам платформи та глобальної мережі партнерів - мобільних операторів та видавців - послуги Enpocket характеризуються високою ефективністю. Збагачена аналітичними функціями, платформа Enpocket забезпечує можливості «інтелектуального мобільного маркетингу» з вимірюваними результатами. Штаб-квартира Enpocket знаходиться у Бостоні, а офіси компанії знаходяться у Нью-Йорку, Лос-Анджелесі, Чикаго, Сан-Франціско, Лондоні, Сингапурі та Мумбає. Додаткову інформацію можно знайти за адресою: www.enpocket.com .

Варто відмітити, що деякі твердження, які наведені тут та не є історичними фактами, в тому числі твердження, що стосуються, окрім іншого: А) строків постачання продуктів, послуг та рішень; В) нашої здатності розробляти, впроваджувати та перетворювати на джерело прибутку нові продукти, послуги, рішення та технології; С) очікувань відносно росту, розвитку та структурних змін ринку; D) очікувань відносно росту обсягів продажу, частки ринку, цін та прибутку від продажу мобільних пристроїв; Е) очікувань та цільових значень наших операційних результатів; F) результатів поточних або можливих майбутніх судових процесів; G) твердження, що містять слова "вважає", "очікує", "припускає", "прогнозує", "оцінює", "планує", "має намір" та аналогічні, є попередніми. Дані заяви базуються на обґрунтованих припущеннях керівництва у світлі інформації, наявної на даний момент. Виходячи з того, що ці твердження пов'язані з певним ризиком та непевністю, фактичні результати можуть суттєво відрізнятись від тих, які ми зараз очікуємо. Серед факторів, які можуть викликати такі розбіжності, можна згадати, окрім іншого: 1) конкурентноздатність нашого асортименту продуктів; 2) наші здібності по виявленню ключових тенденцій ринку, а також своєчасному та успішному реагуванню на потреби наших клієнтів; 3) масштаби росту в галузі мобільного зв'язку, а також темпи росту та прибутковість нових сегментів ринку в цій галузі, які ми маємо намір охопити; 4) пропозиції нових продуктів та послуг мережними операторами та іншими учасниками ринку; 5) наша здатність успішно контролювати витрати; 6) інтенсивність конкуренції в індустрії мобільних комунікацій, а також нашу здатність зберігати або покращувати своє положення на ринку у відповідь на зміни у конкурентному середовищі; 7) наслідки змін у технологіях та нашу здатність у розробці або отриманні іншим способом складних технологій для потреб ринку, а також усіх прав, необхідних для їх використання; 8) своєчасність та успішність перетворення на джерело прибутку складних технологій, таких як нові передові продукти, послуги та рішення; 9) наша спроможність забезпечити захист складних технологій, нашої власної або сторонньої розробки, а також ліцензованих нами технологій, від позовів, що пов'язані з порушенням прав інтелектуальної власності третіх осіб, а також використовувати на необмеженій основі на задовільних з комерційної точки зору умовах деякі технології у наших продуктах, послугах та рішеннях; 10) наша здатність захищати численні запатентовані, прийняті в якості стандарту та внутрішньофірмові технології Nokia від порушень прав інтелектуальної власності з боку третіх осіб, а також позовів, що мають за намір позбавити нас прав інтелектуальної власності на дані технології; 11) наша здатність в галузі підтримки ефективності виробництва та постачання, а також високої якості, безпеки, надійності та своєчасності постачання наших продуктів, послуг та рішень; 12) ризики управління товарно-матеріальними запасами, пов'язані зі зміною попиту на ринку; 13) наша здатність замовляти у сторонніх постачальників високоякісні комплектуючі та вузли без збоїв у постачанні та за прийнятними цінами; 14) здатність Nokia та Siemens успішно інтегрувати операційну діяльність, персонал та допоміжні служби відповідних організацій у результаті злиття мережного підрозділу Nokia та підрозділу Siemens по роботі з операторами фіксованих та мобільних мереж зв'язку, з утворенням компанії Nokia Siemens Networks; 15) початок судового переслідування правоохоронними органами Siemens та/або співробітників Siemens за результатами розслідування, що стосується передбачуваних порушень закону деякими дійсними або колишніми співробітниками Siemens, в результаті чого можуть бути зачеплені активи або співробітники, які було передано Siemens до складу Nokia Siemens Networks; розкриття інших правопорушень, які були здійснені до передачі, а також нових правопорушень, які можуть бути здійснені після передачі таких активів чи співробітників, результатом чого можуть стати нові переслідування з боку правоохоронних органів; 16) витрати часу, засобів, уваги та ресурсів Nokia Siemens Networks та нашого керівництва з метою виявлення, розслідування та вирішення будь-яких ситуацій, що стосуються передбачуваних порушень закону та пов'язаних з активами та співробітниками підрозділу Siemens по роботі з операторами зв'язку, який було передано до складу Nokia Siemens Networks; 17) будь-які погіршення взаємовідносин Nokia Siemens Networks з клієнтами у результаті поточного урядового розслідування, що стосується підрозділу Siemens по роботі з операторами зв'язку, яке перейшло до складу Nokia Siemens Networks; 18) зміни в крупних багаторічних контрактах або у взаєминах з крупними клієнтами; 19) загальні економічні умови у глобальному масштабі та, зокрема, економічні та політичні негаразди у країнах, що розвиваються, на ринках яких ми працюємо; 20) наш успіх по організації співробітництва в галузі розвитку технологій, а також нових продуктів, послуг та рішень; 21) успіхи, фінансовий стан та показники, яких досягли наші партнери, постачальники та клієнти; 22) будь-які збої в роботі ІТ-систем та мереж, від яких залежить наша операційна діяльність; 23) коливання валютних курсів, включаючи, зокрема, зміни курсу євро, що є валютою нашої звітності, по відношенню до долара США, китайського юаня, британського фунта стерлінгів та японської єни, а також деяких інших валют; 24) управління ризиками фінансування наших клієнтів; 25) заяви про можливу шкоду для здоров'я електромагнітного випромінювання від базових станцій та мобільних пристроїв, а також пов'язані з такими заявами судові позови, незалежно від конкретних обставин; 26) несприятливі результати судових процесів; 27) наші можливості наймати, утримувати і розвивати здатності працівників з відповідною кваліфікацією; та 28) наслідки змін у політиці та законодавстві держав; а також фактори ризику, вказані на сторінках 12-24 річного звіту компанії за формою 20-F у розділі "Пункт 3.D - Фактори ризику" за рік, що закінчився 31 грудня 2006 р. Причиною суттєвих розбіжностей фактичних результатів відносно попередніх заяв можуть також бути інші невідомі або непередбачувані фактори, а також виявлені пізніше помилки у припущеннях. Nokia не бере на себе зобов'язань з інформування суспільства або перегляду попередніх заяв в результаті появи нової інформації, майбутніх подій або інших причин, за виключенням передбачених законом випадків.



Источник: http://www.nokia.ua
Категория: Мои статьи | Добавил: nokia-serega-91 (29.09.2007) | Автор: Ломаненко Сергей Юрьевич
Просмотров: 913 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
Copyright MyCorp © 2024Сайт управляется системой uCoz